Gyorsabb rendelés-expedíció

Társaságunk folyamatosan azon dolgozik, hogy szolgáltatásait javítsa végfelhasználóink felé. Az utóbbi időben több negatív véleményt tapasztaltunk – különösen a Heureka.cz portálon – ahol vásárlóink gyakran bíráltak minket a késedelmes kiszállítás miatt. A helyzetet a kezdetektől aktívan kezeltük, ám átfogó megoldásra volt szükség. A probléma főként abban rejlett, hogy az áru későn érkezett meg az expedíciós raktárba, rendszertelen volt a kiszállítás, valamint „körbe-forgó” ügyfélszolgálat alakult ki. Örömmel jelentjük, hogy a hiányosságok és tökéletlen folyamatok nagy részét már orvosoltuk a következő négy lépéssel:

1. Saját teherautós szállítás

Sokszor korlátoztak minket a külső fuvarozók, akik csúcsidőben nem tudták elég gyorsan eljuttatni az árut központunkból az expedíciós raktárba. A szállítás a megrendeléstől számítva akár 10 munkanapig tartott, ami számunkra elfogadhatatlan volt. Most már 1–5 munkanapon belül képesek vagyunk eljuttatni a termékeket.

2. Expedíciós rendszer

Az új expedíciós rendszernek köszönhetően rendkívül gyorsan tudjuk betárolni, majd kiszállítani a megrendelt árut. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a raktárba beérkező termékeket 24 órán belül sorba rendezzük és útnak indítjuk. Dupla ellenőrzést vezettünk be, így a hibaarányt 0,1 % alá szorítottuk. Minden rendelés kamerarendszer alatt van, így bármilyen hibát visszamenőleg felderítünk, és gondoskodunk róla, hogy ne forduljon elő újra.

3. Ügyfélszolgálat

Önkiszolgáló felületet hoztunk létre, ahol egyszerűen megtalálhatja a legtöbb kérdésre a választ. Ezzel tehermentesítettük az ügyfélszolgálatot, így telefonon és e-mailben is gyorsabban segítünk. Személyi állományunkat is bővítettük, így a legforgalmasabb időszakokban több operátor áll rendelkezésre. Műszaki kérdésekben célszerű e-mailt írni, ahol szakértő kollégánk feldolgozza a kérést, és releváns információt küld vissza.

4. Folyamatok automatizálása

Lépésről lépésre automatizáljuk és szabványosítjuk a cégen belüli folyamatokat. Ez segíti a szolgáltatások minőségének és gyorsaságának növelését. Példaként említhetjük a csomagolás minőségének javítását. Gyakran szállítunk törékeny termékeket (mosdók, zuhanykabinok, üveg…), ezért a lehető legjobb védelmet kellett biztosítanunk a lehető legalacsonyabb költség mellett. A csomagolástechnika legújabb eljárásainak bevezetésével a törésszámot 0,1 % alá sikerült csökkentenünk.

Következő lépésként nagyobb raktárba költözünk. Így nagyobb készletet tarthatunk, és az 1–5 napos kiszállítási idő 24 órára csökken – a raktáron lévő termékeknél ezt már most teljesítjük. Köszönjük minden vásárlónknak a bizalmat. Higgyék el, a vásárló nálunk az első, és mindent megteszünk, hogy ne okozzunk csalódást.

Köszönöm a figyelmet, szép napot kívánok!
Jan Fréhar, ügyvezető