Minden a vásárlásról

Gyakran ismételt kérdések

Ha az áru „Úton van” állapotban van, mikor számíthatok a kézbesítésre?

Az „Úton van” azt jelenti, hogy az áru a gyártótól épp az elosztó raktárunk felé tart. Weboldalunkon sárga keretben tüntetjük fel a becsült beérkezési időt és a várható mennyiséget. Ez az időpont eltérhet – néha hamarabb érkezik meg, máskor akár 1–2 hét késéssel.

Ha csak a rendelés egy része van raktáron, lehetséges a rendelés felosztása?

Rendelésfeldolgozás közben több e-mailt is küldünk, amelyekben pontosan jelezzük, mely áruk vannak készleten, és melyek nem. A beérkezési időket is közöljük. A rendelés szétválasztásának lehetőségét ezekben az e-mailekben ajánljuk fel, a hiányzó árut pedig díjmentesen utánküldjük.

Kaphatok kedvezményt, ha pl. egy teljes fürdőszobát szeretnék berendezni?

Év közben bármelyik termék akcióba kerülhet, ezek általában időkorláthoz kötöttek, ezért érdemes figyelni weboldalunkat. 50 000 CZK feletti rendelések esetén egyedi árkalkuláció is lehetséges.

Nem érem el az ügyfélszolgálatot telefonon, miért?

Az ügyfélszolgálat 7:30–15:30 között érhető el. Csúcsidőszakban a várakozási idő néhány percnél is hosszabb lehet. Ha nem szeretne várni, kérjük, írjon az info@cerano.cz címre – a kérdésekre általában néhány percen–órán belül válaszolunk.

Hogyan lehet reklamálni vagy visszaküldeni az árut?

A termékeket a visszaküldési űrlap kitöltésével lehet reklamálni vagy visszaküldeni. Ezután telefonon vagy e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot és pontos utasításokat küldünk.

A rendelésben nem volt számla – hol találom?

Utánvétes fizetés esetén a számlát e-mailben küldjük a kiszállítás visszaigazolásával együtt. Banki átutalás vagy kártyás fizetés esetén azonnal elküldjük. Nyomtatott számlát nem mellékelünk – csak e-mailben küldjük el a megadott e-mail címre.

 

Szeretnénk megkönnyíteni a tájékozódást a termékeink készletállapotáról, és elmagyarázni, milyen gyorsan tudjuk eljuttatni Önnek rendelését.

🚀 Raktáron – azonnali kiszállítás

Ez a termék készen áll a raktárunkban, így ha megrendeli, azonnal feldolgozzuk és általában már másnap meg is érkezik.

🏢 Központi raktáron

A termék beszállítónknál van készleten. Amint megérkezik hozzánk, azonnal továbbítjuk Önnek. Tapasztalataink szerint az esetek 97%-ában 10 napon belül megérkezik.

Szállítás 1–2 héten belül

A beszállítónál elérhető termék. Amint megérkezik, azonnal küldjük. A szállítás általában 1–2 héten belül történik, de ez változhat – lehet gyorsabb, vagy kicsit hosszabb.

📅Úton van

A termék épp a gyártótól jön az elosztó raktárunkba. Amint beérkezik, azonnal küldjük. A becsült beérkezési dátumot feltüntetjük weboldalunkon, de ez csak tájékoztató jellegű – az áru előbb vagy később is érkezhet (jellemzően 1–2 hét eltérés).

📅Szállítás 3–5 héten belül

A beszállítónál elérhető termék, amelyet azonnal rendelünk és beérkezés után küldünk. A szállítás általában 3–5 hét, de ez is változhat.

📅Rendelésre elérhető

A termék a beszállító kínálatában van, megrendelés alapján beszerezzük. A feldolgozási idő 3–6 hét lehet, a pontos idő függ az aktuális elérhetőségtől.

⚙️ Szállítói információk frissessége: Mindig igyekszünk a legfrissebb elérhetőségi információkat megadni, de előfordulhat eltérés a valóságtól. Ilyen esetben azonnal kapcsolatba lépünk Önnel és igyekszünk megfelelő megoldást találni.

Szeretne kapcsolatba lépni velünk?

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00 és 15:00 között áll rendelkezésére.

Az ügyfélszolgálat nem használható reklamációk intézésére. A reklamációkhoz használja reklamációs űrlapunkat.