Minden a vásárlásról

Gyakran ismételt kérdések

Ha az áru „Úton van” állapotban van, mikor számíthatok a kézbesítésre?

Az „Úton van” azt jelenti, hogy az áru a gyártótól épp az elosztó raktárunk felé tart. Weboldalunkon sárga keretben tüntetjük fel a becsült beérkezési időt és a várható mennyiséget. Ez az időpont eltérhet – néha hamarabb érkezik meg, máskor akár 1–2 hét késéssel.

Ha csak a rendelés egy része van raktáron, lehetséges a rendelés felosztása?

Rendelésfeldolgozás közben több e-mailt is küldünk, amelyekben pontosan jelezzük, mely áruk vannak készleten, és melyek nem. A beérkezési időket is közöljük. A rendelés szétválasztásának lehetőségét ezekben az e-mailekben ajánljuk fel, a hiányzó árut pedig díjmentesen utánküldjük.

Kaphatok kedvezményt, ha pl. egy teljes fürdőszobát szeretnék berendezni?

Év közben bármelyik termék akcióba kerülhet, ezek általában időkorláthoz kötöttek, ezért érdemes figyelni weboldalunkat. 1 000 000 HUF feletti rendelések esetén egyedi árkalkuláció is lehetséges.

Nem érem el az ügyfélszolgálatot telefonon, miért?

Az ügyfélszolgálat 7:30–15:30 között érhető el. Csúcsidőszakban a várakozási idő néhány percnél is hosszabb lehet. Ha nem szeretne várni, kérjük, írjon az info@cerano.hu címre – a kérdésekre általában néhány percen–órán belül válaszolunk.

Hogyan lehet reklamálni vagy visszaküldeni az árut?

A termékeket a visszaküldési űrlap kitöltésével lehet reklamálni vagy visszaküldeni. Ezután telefonon vagy e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot és pontos utasításokat küldünk.

A rendelésben nem volt számla – hol találom?

Utánvétes fizetés esetén a számlát e-mailben küldjük a kiszállítás visszaigazolásával együtt. Banki átutalás vagy kártyás fizetés esetén azonnal elküldjük. Nyomtatott számlát nem mellékelünk – csak e-mailben küldjük el a megadott e-mail címre.

 

Szeretnénk megkönnyíteni a tájékozódást a termékeink készletállapotáról, és elmagyarázni, milyen gyorsan tudjuk eljuttatni Önnek rendelését.

🚀 Raktáron – azonnali kiszállítás

Ez a termék készen áll a raktárunkban, így ha megrendeli, azonnal feldolgozzuk és általában már másnap meg is érkezik.

🏢 Központi raktáron

A termék beszállítónknál van készleten. Amint megérkezik hozzánk, azonnal továbbítjuk Önnek. Tapasztalataink szerint az esetek 97%-ában 10 napon belül megérkezik.

Szállítás 1–2 héten belül

A beszállítónál elérhető termék. Amint megérkezik, azonnal küldjük. A szállítás általában 1–2 héten belül történik, de ez változhat – lehet gyorsabb, vagy kicsit hosszabb.

📅Úton van

A termék épp a gyártótól jön az elosztó raktárunkba. Amint beérkezik, azonnal küldjük. A becsült beérkezési dátumot feltüntetjük weboldalunkon, de ez csak tájékoztató jellegű – az áru előbb vagy később is érkezhet (jellemzően 1–2 hét eltérés).

📅Szállítás 3–5 héten belül

A beszállítónál elérhető termék, amelyet azonnal rendelünk és beérkezés után küldünk. A szállítás általában 3–5 hét, de ez is változhat.

📅Rendelésre elérhető

A termék a beszállító kínálatában van, megrendelés alapján beszerezzük. A feldolgozási idő 3–6 hét lehet, a pontos idő függ az aktuális elérhetőségtől.

⚙️ Szállítói információk frissessége: Mindig igyekszünk a legfrissebb elérhetőségi információkat megadni, de előfordulhat eltérés a valóságtól. Ilyen esetben azonnal kapcsolatba lépünk Önnel és igyekszünk megfelelő megoldást találni.

Szeretne kapcsolatba lépni velünk?

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00 és 15:00 között áll rendelkezésére.

Az ügyfélszolgálat nem használható reklamációk intézésére. A reklamációkhoz használja reklamációs űrlapunkat.